2022. június 15., szerda

Angol Focipályák 4.

 A negyedik részben ismét visszatérünk az sporttelepenkénti egy-egy látogatásra, habár már ezek között a grundok között is van olyan, ahol jártam azóta, akár többször is. 

Brize Norton szimpla focipályájánál 2016-ban vizitáltam és a Station Road-on található The Rec-re keresztelt pálya nagyon nem varázsolt el, de itt játszik a helyi csapat (Brize Norton FC), így mindenféleképpen megért egy kirándulást. Charvil-ban más volt a helyzet, az itteni labdarúgópálya már jobban lenyűgözött, kvalitásaiban ugyan nem volt jobb mint a Brize Nortonban-található "testvére", de mégis más volt az élmény, amikor megpillantottam az apró kis falu, csinos labdarúgó pályáját. Hucknall-ban a stadion mellett lévő Nabbs Lane Park grundjával is ugyanez volt a helyzet. Eleve meglepett, hogy ott van és az is, hogy milyen szépen karban van tartva, pedig a Hucknall Town Harriers FC mellett bárki használhatja a játékteret, szinte bármire. Matlock-ban is a meglepetés erejével hatott, amikor egy kétnapos kimaradás során a szálloda mellett felfedeztem magamnak egy labdarúgópályát, amely az Arc Leisure Metlock gondjaira volt bízva és úgy nézett ki komolyan oda is figyelnek a játéktér karbantartására. Trimley St. Martin településén csak átutazóban jártam, de felfedeztem magamnak a főúttól nem túl messzi pályát, amely a helyi Social Club csapata mellett a Trimley Red Devils FC otthona is. Túl közel nem mentem, de az út széléről úgy festett ez a pálya is teljesen rendben volt 2016-ban!

Brize Norton - The Rec / Station Road (Brize Norton FC):

Charvil - St. Patricks Recreation Ground (Charvl FC):

Hucknall - Nabbs Lane Park (Hucknall Town Harriers FC): 

Matlock - Arc Leisure Matlock:

Trimley St. Martin - High Road (The Trimley SSC / Trimley Red Devils FC):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése