2022. június 29., szerda

Atlétika Plusz - Dobópályák

Az atlétikai versenyekkel nem vagyok nagy barátságban. Hiába a sportok királynője elnevezés, számomra csak egy-egy olimpia jelenti azt, hogy most éppen atlétikai versenyeket nézek, de ott is csak a magyar érdekeltség szögez a képernyő elé. Azon kívül nem nagyon szoktam nézni vagy követni, élőben meg egyetlen versenyt sem láttam még, maximum belülről, régen, amikor még hosszútávfutásban gondolták el a jövőt a testnevelő tanárok számomra, de én inkább a szurkolást és a meccsre járást választottam. A nem kifejezetten intenzív érdeklődés ellenére a groundhopperkedéseim alatt beleakadok pár, csak az atlétikai versenyszámokra kialakított sportpályába, jelen esetben dobópályákba. Ezen speciális grundok általában részei egy-egy atlétikai stadionnak, vagy pályának, de mint ahogy a jelen bejegyzés is mutatja, előfordul, hogy külön szerepelnek. Nicosiában a Allegra GSP Sports Center keretein belül volt egy Throwing Pitch a sporttelep végében és igaz a sporttelepre nem jutottam be, de magát a dobópályát meg tudtam örökíteni, lévén mellette parkoltunk. Belfastban már nem voltam ilyen szerencsés és a Blanchflower Park Playing Field zárt kapuja nem tette lehetővé számomra, hogy közelebbi ismeretséget köthessek a kialakított dobópályával, így ott a sporttelep kapuja jelentette a végpontot. 

Ciprus - Nicosia (Lefkosia) / Allegra GSP Sports Centre:

Észak-Írország - Belfast / Blanchflower Park Playing Fields

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése