2019. június 18., kedd

Oláh Gábor utca Sportcsarnok 1993-2003


A nyolcvanas években, de még a kilencvenes éveke elején is sokszor az Oláh Gábor utcai sportcsarnok adott otthont a női kézilabda meccseknek Debrecenben. Már ezeken a találkozókon is érezhető volt mennyire közel áll egymáshoz a csapat és a szurkoló, így akár csak a Hódosban itt is nagy létszámú nézősereg és B-közép volt kíváncsi a hazai rendezvényekre. Amikor én elkezdtem aktívan és rendszeresen feltűnni a lányok meccsein, akkor már csak elvétve játszott itt a Loki, így velük én is kevésszer vizitáltam a parkettás csarnokban. Viszont felkerült az első osztályba a DSI (később Tegáz DKK, majd PannonPipe DAKK) férfi kosárlabda csapata, amelyet a baráti köröm hangban is támogatott, így én is ott ordibáltam szinte minden hazai mérkőzésen. A  kétezres évek elején újítás volt a kosarasoknál, Vadkakasok lettek, de őket már elvi okokból nem tekintettük sajátnak, így az évek óta tartó rendszeres vizitem egyszerűen elmaradt. Ebben az időszakban a Hódos felújítása miatt hosszabb-rövidebb  időre a DVSC kézisei is visszaköltöztek az ódon falak közé, így ismét hazai pályának tekinthettük az Oláh Gábor utcai sportcsarnokot, de hangulatában soha nem tudta azt adni mint a szomszédos Hódos. Nem is igazán tudtunk itt soha ütős produkcióval előrukkolni, sem mi szurkolók, sem pedig a csapat. Ebben az időszakban még csak meccsre jártam és nem készítettem saját képeket, a mobiltelefont is még épp hogy felfedezték, így a fotók beillesztésénél az archívumra hagyatkozom, amelyet az Ultras Debrecen valamelyik tagja készített egykoron. Köszönet nekik érte.


1996
Kép: Nagy Balázs

2001
Kép: Ultras Debrecen

2003
Kép: Ultras Debrecen

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése