2019. június 18., kedd

Jegy: Olaszország


A jegyek tekintetében sokáig csak azokat a darabokat tettem el, amelyeken én is jelen voltam (Venezia - AS Roma, AC Milan - Palermo stb.), így sokáig szerény volt a darabszám, de persze annál személyesebb. Aztán a barátok, ismerősök önzetlen adakozásának hála olyan ticketek is a gyűjteményembe kerültek, amihez igazából semmi közöm nem volt, de mivel kaptam őket, nem volt szívem továbbadni őket, így maradtak a tarsolyban. Az olasz darabok egy része is ilyen (Udinese - Juventus, AS Roma - Fulham stb.). Aztán volt, amit egyszerűen találtam a stadion mellett (AS Roma - Skopje), vagy éppen egy programfüzetben (Milan - Parma), így állt össze ez a 12 darabos kis mini kollekció Olaszországból, amely azóta csak bővült, de erről majd kicsit később, egy új bejegyzésben.














hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése