2020. november 16., hétfő

Kispályák - Ciprus I.

A nagypályák után térjünk át a kispályákra két bejegyzés erejéig, amikor is pár ciprusi grund kerül terítékre a legutolsó (2019-es) nyaralásom emlékeként.

Az első két pálya Geroskipou nyaraló övezetéből jön, amely város a paphosi régióban várja a turistákat. A Constantinou Bros Asimina Suits, vagyis a Pioneer Beach Hotel kemény borítású kispályája csak a szálloda látogatói számára volt elérhető, így még a fényképezése is nehézkes volt, mondhatni nem is nagyon sikerült, mert csak a tenisz és strandröplabda pályákig jutottam, amikor bezárta kapuit a "lehetőség". Az innen egy sarokra lévő Poseidonos területén viszont nem voltak ilyen korlátozások és kedvemre fényképezhettem a hely egyetlen homokos, azaz strandfoci pályáját. Sajnos még szezon előtt voltunk, így a grund nem teljes pompájában állt, de nekem már így is nagyon tetszett. 

Ayia Napa városában a Vassos Nissi Plage Hotel kemény borítású pályájánál sem voltak korlátozó tényezők, hacsak a kerítést és a rajta található reklámokat nem említem, így itt is nyugodtan kontárkodhattam a kamerámmal. 

Agios Georgios Pegeias-ban még ennyi hátráltató tényező sem volt, így a tengerparti salakos (inkább földes) kispályát nyugodtan megörökíthettem a blog számára. A négy közül ez volt az egyetlen, amely nem a turistáknak, hanem a helyi lakosoknak készült, így az értéke is sokkal "magasabb" volt, legalábbis számomra

Geroskipou - Constantinou Bros Asimina Suits / Pioneer Beach Hotel:

Geroskipou - Poseidonos:

Ayia Napa - Vassos Nissi Plage Hotel:

Agios Georgia Pegeias:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése