2020. november 22., vasárnap

Idegen tollakkal - Kruje

Az "Idegen tollakkal" rovat már régen jelentkezett a blogon, így épp itt volt az ideje, hogy tegyek egy ilyen bejegyzést is. A választásom Albániára esett, ahol az utóbbi időben kétszer is megfordultak a debreceni szurkolók, még ha én egyszer sem jutottam el ebbe az "egzotikus" európai országba. Ez a bejegyzés viszont nem erről a két meccsről és nem is arról a két stadionról szó, ahol a Nagy Lokomotív játszott, hanem Kruje városának Kastrioti Stadion nevezetű létesítményéről, amely a város szülöttjéről Kasztrióta Györgyről, azaz Szkander bégről kapta a nevét. A 10 ezer fős létesítmény a vár faláról tökéletesen fényképezhető, így én is kaptam egy felvételt az itt turistáskodó Sándor Misi barátomtól, aki 2018-ban fedezte fel magának eme történelmi jelentőségű helyet és nekem a stadiont.

Kruje
Kastrioti Stadion (2018)
KS Kastrioti Kruje

Kép: Sándor Mihály

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése