2022. augusztus 15., hétfő

Elmaradt Kispályák - Fuertaventura

Egészen 2009-ig kell visszamennem az időben, hogy újra Fuertaventurán "érezhessem" magam, ahol egy egyhetes nyaralás közepette a sziget kicsit felületes bejárása is szerepelt a programban, amely közben pár helyi sporttelepet is felfedeztem magamnak. Sajnos akkor még nem voltam túl alapos és kevésbé figyeltem a részletekre, így az Estadio Municipal Los Pozos stadionja mellett található két kispályára oda se bagóztam a sziget fővárosának számító Puerto del Rosario városában. Pedig ott voltak!  A kapuk is nyitva voltak, csak én vettem félvállról a dolgokat. Ugyanez volt a helyzet Tiscamanita településének sportpályájánál is. A Football Pitch mellett ott volt egy szilárd borítású kispálya is, de nekem nem sikerült róla normális képet csinálnom a helyszínen, lévén nem foglalkoztatott még akkor, hogy egy adott sporttelep lehetőleg minden kialakított és működő sportpályájáról készítsek legalább egy felvételt. Viszont utólag elemezve, feltérképezve próbálom kideríteni, hogy hol és mit hagytam ki a szórásból, így született meg ez a bejegyzés is Fuertaventura elmaradt kispályáiról. 


Puerto del Roasario - Estadio Municipal Los Pozos:


Tiscamanita - Tiscamanita Football Ground:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése