2023. július 17., hétfő

Bracknell - Larges Lane 2018

Bracknellben volt szerencsém többször is eljutni, de a Larges Lane nem mindig tárta ki előttem kapuit. A krikettmezővel nem is volt gond, hisz oda szabad belátás nyílik a parkolóból, viszont a labdarúgók apró stadionját kemény kőfalak őrzik. A Bracknell Cricket Club otthona nem sokat változott az eltelt esztendőkben, ott csak a megszokott állagmegőrzési munkálatok (festés, apró javítások, bokrok és fák visszanyírása) elvégzését véltem felfedezni. A focisták stadionjánál viszont 2018-ra más volt a helyzet. Nekem úgy tűnt, hogy a pálya tulajdonosai, üzemeltetői eladtak egy részt a sporttelepből, ahol lakóházak épültek. Cserébe viszont megújult a létesítmény is. Új kerítés vette körül a sporttelepet és a pálya talaját műfüvesre cserélték. A helyi csapat a Bracknell Town FC játszotta itt hazai meccseit, de ahogy láttam, valami nem ment simán, mert a BTFC nemrég áttette székhelyét a szomszédos Sandhurstbe. 2018-ban a CONIFA világbajnokság egy meccsét (Tibet - Kárpátalja) tekintettem itt meg és szerencsémre egy éppen akkor elkészülő Bracknell Town FC sállal is gazdagodtam. Nem tett rám rossz behatást a grund. A régi, de felújított tribün és klubház mesterien keveredik az új játéktérrel és a modern kerítésekkel. Igazából tetszett amit láttam. 

BRACKNELL

Larges Lane - Cricket Pitch
2018
Bracknell CC

Larges Lane - Stadion
2018
Bracknell Town FC

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése