2023. július 11., kedd

The DCS - Stratford

Stratfordba Shakespeare miatt érkeztem, hisz kíváncsi voltam hol született és élt a világ egyik leghíresebb írója, költője. A város (Stratford-upon-Avon) az Egyesült Királyság egyik leghíresebb települése, amit nem másnak köszönhet, mint az itt felcseperedő "nemzeti dalnoknak". A turistáknak megnyitott és kialakított részek után a várost is megnéztem magamnak. Nagyon tetszett, amit láttam. Azóta Anglia egyik legkellemesebb városaként tartom számon a helyet. Természetesen, ha már elkocsikáztam idáig, akkor a helyi labdarúgók, a Stratford Town FC otthonát sem hagytam ki a szórásból. Egy rövidke út volt csak Tidingtonba és már ott is álltam a DCS Stadion előtt. A létesítmény eredetileg a Knights Lane "keresztet" kapta, de ahogy lenni szokott, jött egy szponzor és azóta The DCS a megszólítás. A pálya nem volt túlcsicsázva, pedig aránylag újnak volt mondható. A befogadóképesség sem volt nagy és számomra nem volt igazi stadion jellege. A helyi nagycsapat mellett a fiatalok (ST Colts FC) és a birminghami hölgyek (Birmingham City LFC) is a sporttelepet használta. A stadionon kívül volt egy műfüves nagypálya (amely felosztható volt több kicsire) és egy szimpla füves kispálya is a területen. 

Stratford-upon-Avon

The DCS Stadion / Knights Lane

2018





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése