2022. december 20., kedd

Skót focipályák

Skóciában érdemes barangolni, de nem csak a természet adta szépségek miatt, hanem a sok-sok eldugott vagy épp premier plánban lévő sportpálya miatt is. Én így tettem. Most ebből következik egy csokorra való.

Brora városában a helyi stadion közvetlen szomszédságában van a Brora Primary School Ground, amely mint a neve is mutatja a helyi iskola sporttelepe és bizony rendelkezik egy szép, nagy, természetes füves focipályával, amelyet én is megörökítettem a Dudgeon Park mellett.

A Moss End Park Nairn-ban található, de sajnos a nagypálya már nem létezett 2018-ban, amikor arra kocsikáztam. Helyét egy szimpla kicsi vette át, a nagy pedig csak azok emlékeiben él tovább, akik látták is egykoron. Nekem nem volt ilyen szerencsém.

A The Links Football Pitch is a városban (Nairn), közvetlenül a tengerparton található, de ideiglenes jellegét mutatta, hogy a kapuk kint sem voltak és a felfestés is nagyon halványan látszott csak. Viszont még ott volt és feltételezem bármikor vissza is lehet varázsolni oda, ha a meccshelyzet azt kívánja.

Scourie településén már más volt a helyzet. Ott szépen állt és távolról igen csak impozánsan mutatott a Scourie Pavilion and Football Pitch. Nyugodtan kijelenthetem a Scourie Football Club festői környezetben játssza hazai meccseit.

Tarbet környéke is szép, de a Bemersyde Road-on található focipálya nem volt épp a legnívósabb állapotban. A gyep ugyan nyírva volt, de a fix kapukat már erősen ette a rozsda és nem vagyok biztos benne, hogy ezt a pályát használták akkoriban (2018) éles meccsekre.


Brora - Brora Primary School Ground:

Nairn - Moss Side Park:

Nairn - The Links:

Scourie - Scourie Pavilion & Football Pitch:

Tarbet - Bemersyde Road:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése