2019. március 1., péntek

Oláh Gábor utca: 2017


2017-ben nem jártam az Oláh Gábor utcai stadionnál, lévén akkor már a Nagyerdei Stadionban fogadtuk a magyar mezőnyt, így, ha nagy ritkán hazajutottam ott kötöttem ki biztosra nem pedig az "oláhgabin". A DVSC II is kiköltözött Pallagra, hiszen a megyei bajnokságban (ide esett ki ugyanis a gárda) nem volt szükség stadionra. 50-60 néző (ha van annyi) simán elfér a centerpálya kerítésénél állva. Azért használják még az "öreg" gyepet és a komplexumot, ami látszik, hisz aránylag szépen karban van tartva a terület. Az első mondatra visszatérve én ugyan nem voltam a Nagyerdő ezen részén 2017-ben, de Csirke barátom igen, így nem maradtam fényképek nélkül, hisz ő sűrűn kattogtatta a masinát, amely felvételekből én is kaptam. Köszönet érte!


Debrecen - Oláh Gábor utcai Stadion (2017):
Kép: Szabó László

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése