2019. március 1., péntek

Horse Show


2017-ben több mezőgazdasági kiállításon is részt vettem London körül, amelyeken mindig volt valamiféle lovas bemutató egy-egy ideiglenesen kialakított pályán. Guildfordban például a Loseley Parkban láttam életem első (és azóta egyetlen) lovaspóló meccsét, amely érdekes volt ugyan, de én jobban aggódtam a pacik testi épségéért minthogy élvezzem a meccset. Eghamban fogathajtó versenyt láttam, ami kicsit jobban tetszett. Viszont meglepett a szekerek gyorsasága, anno ilyet nem tapasztaltam a vidéki utakon Magyarországon. Chertseyben "ugratták" a lovakat, ami szintén nagy élmény volt, de 7-8 kör után nekem kicsit unalmassá vált, így a szomszédban berregő traktorok felé vettem az irányt. Összességégében remek három hétvége volt, főleg, hogy a blog számára is találtam csemegét.  


Guildford - Loseley Park (Main Arena):

Egham - Milton Park (Main Arena):

Chertsey - Chertsey Meads (Horse Sport Arena):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése