2023. augusztus 28., hétfő

Tenisz - Hillingdon

Maradok a tenisznél a következő bejegyzésnél is. Ezúttal Hillingdon pályáinál tartok egy kurta vizitet az elmúlt évek képanyagára támaszkodva. 

Az Uxbridge Cricket Club mellett van kialakítva az Uxbridge Lawn Tennis Club otthona, amely a Gatting Wayen található, de szokták Park Roadként is emlegetni a sporttelepet. A teniszt nyolc pályán űzik az itt sportolók, viszont ami lényegesebb ebből három füves. Ez még Angliában sem olyan gyakori, mint ahogy azt képzeljük. A látogatásomra még 2017-ben került sor, így azóta sok minden változhatott itt, ám hat évvel ezelőtt még ez volt a felállás. 
A Northwood Recreation Groundon 2009-ben jártam elsőnek, majd 2017-ben újra elmentem a sporttelepre. Az egyértelmű cél a helyi labdarúgó stadion megtekintése volt, viszont a Chesnut Avenue-on található volt egy ötpályás teniszközpont is, így az sem maradt ki a szórásból. Az első látogatásomkor az volt a gond, hogy akkor még nem fektettem nagy hangsúlyt ezen pályákra, 2017-ben meg az, hogy már eléggé elhangyagolt volt ez a terület. 2023-ban már lehet meg sincs, de ha szerencsénk van, akkor az eltűntetés helyett felújították őket. 
A Queensmead Sports Centr grundján is hat évvel ezelőtt jártam, akkor egy hétvégi kirakodóvásár csábított a sporttelepre. Természetesen összekötöttem a kellemest a hasznossal és az itt található pályákról is készítettem pár képkockát. A teniszt négy keményborítású pálya szolgálta és amennyire láttam igen jó állapotban voltak.


London - Gatting Way / Park Road (Uxbridge LTC):


London - Northwood Recreation Ground / Chesnut Avenue:


London - Queensmade Sports Centre:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése