2023. augusztus 22., kedd

Tenisz - Eastleight

A tenisz már elég régen szerepelt a blogon, így ideje volt, hogy előszedjek a múltból egy sporttelepet, ahol pattog az a bizonyos labda. 5 évet megyek vissza az időben, akkor jártam ugyanis a Wellington Sports Groundon, amely Eastleight városában található. A találkozás apropóját a szomszédos futball stadion adta, de ahogy lenni szokott, ha már ott jártam, nem hagyhattam ki az egyébként rögbire és krikettre szakosodott WSG-ét sem. A teniszt hat pálya szolgálja a sporttelepen, ami arra utalt, hogy ezt a sportot is komolyabban űzik arrafelé. Mind a hat pálya keményborítású volt, de két hármas csoportra lehetett osztani őket az  elhelyezkedés és a pálya felületét figyelembe véve. Ez alapján jegyeztem be én is a blogra őket

EASTLEIGHT
Wellington Sports Ground
2018



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése