2022. október 27., csütörtök

St. Joshep's CHS Ground Slough

Miután átadták a Slough Town FC új otthonát a városban én is felkerekedtem, hogy meglátogassam a csúcsmodern létesítményt, mivel mindössze 20 percre volt tőlem. A stadion meglátogatása egyben lehetővé tette, hogy a St. Joshep's Catholic High School grundjait is megörökítsem, igaz csak kívülről, a kerítés mellől. Mint szinte minden átlag angol iskolában, itt is megtalálható volt az alap sportpályák mindegyike, így a nagy krikettmező mellett, egy nagy focipálya és természetesen kispályák, teniszpályák és extraként egy szép, új sportcsarnok is. Nagyon nem ástam bele magam az iskola sportjába, így legyen elég annyi, hogy itt is jártam, itt is fotóztam, de mély nyomokat nem hagyott bennem ez az iskolai sporttelep sem

SLOUGH

St. Joseph's Catholic High School Sports Ground

2018





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése