2023. április 24., hétfő

Kispályák - Anglia 6.

A hatodik részben maradok az egyszerűségnél. 5 helyszín, 5 újabb szilárd burkolatú kispálya következik. 

Cobhamban, a Queen Elizabeth II Fielden a nagypályák mellett egy kosárpalánkkal összekombinált kisebb grund is fellelhető volt. Közel ugyan nem merészkedtem hozzá, de a sziluettje így is remekül látszott.

Dove Holesban (Hallsteads) is hasonló volt a szitu, annyi különbséggel, hogy itt közelebb esett a klasszikusnak mondható bitumenes kispálya a labdarúgók két füves játékteréhez. 

Araszolgatunk közelebb, így a Hayward's Way Eton Wickben már szinte lábhoz szállította a dupla üzemmódban működő kispályát. Itt is egyben voltak a kiskapuk a kosárpalánkokkal.

Farnham Royal az omladozó, bomladozó, használaton kívüli kispályát hozta el számomra. Itt se merészkedtem túl közel, de mentségemre legyen mondva, itt már jártam közelebb korábban.

Hazlemerben is megtartottam a tisztes távolságot 2014-ben, de itt is találok mentséget, hisz a The Recreation Ground sporttelepén jártam később és akkor alaposabb munkát végeztem.


Cobham - Anyards Road Recreation Ground / Queen Elizabeth II Field (2018):

Dove Hole - Hallsteads (2016)

Eton Wick - Hayward's Mead (2013):

Farnham Royal - Farnham Park (2018):

Hazlemere - The Recreation Ground (2014):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése