2023. március 29., szerda

Kispályák - Anglia 2.

Második nekifutásra is az iskolai grundokat vettem elő, így most újabb öt szilár borítású grund következik az angliai iskolák udvaráról.

Woodley-ban, a St. Dominic SCP iskolájából próbáltam kifényképezni egy bitumenes kicsit, miután meglátogattam a szomszédban elterülő nagyobbacska sporttelepet. Az iskolával nem sok szerencsém volt, viszont a Woodley Park a lábaim előtt hevert. Seaford-ban a tengerpart mellett elterülő Seaford Head School iskolaudvarát szinte minden évben lencsevégre kaptam, amikor arra jártam, így vannak felvételeim 2010, 2012, 2013, 2016 és 2017-ből. Igaz egyik sem testközeli, mert az iskolák nem igen engednek bepillantást a falaik közé, kivéve, ha ott tanulsz, vagy dolgozol. Nálam egyik sem állt fenn, így a három pályából egyet se láttam igazán. A Loadwater Combined School Ground (High Wycombe) pályájánál egy fagyos téli időszakban voltam, de bebocsájtást ide se nyertem, viszont a kerítésen túlról is egész jól lehetett fényképeket készíteni. A városban tovább církálva a The Cressex Community School bírtokán már nem volt ilyen szerencsém, mert a több méter magas áthatolhatatlan sövény egy kósza pillanatot sem engedélyezett a négy kispályából. A The Royal Grammar School egy számomra tetsző sportteleppel bírt és igaz a keményborítású kispálya rejtve maradt előttem, de a suli krikett és rögbipályái igen szépen mutattak, még a falakon túl is. 

Woodley - St. Dominic SCP School Ground (2016):

Seaford - Seaford Head School Ground (2010 / 2012 / 2013 / 2016 / 2017)





High Wycombe - Loadwater Combined School Ground (2016):

High Wycombe - The Cressex Community School Ground(2014):

High Wycombe - The Royal Grammar School Ground (2014)

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése