2017. augusztus 20., vasárnap

Békessy Béla utca - Kispályák

Tavaly gondoltam egy merészet és nekivágtam Debrecennek, hogy a nagypályák feltérképezése után a kis beton és egyéb borítású kispályákat is megörökítsem. Persze nem mindet, hiszen ez majdhogynem lehetetlen küldetés, ugyanis minden valamire való közösségnek, városrésznek, iskolának van egy valamire való kispályája, így szinte lehetetlen mindet lefényképezni. Azért én megpróbáltam a lehető legtöbbet feljárni és elsőnek az emlékeimre hagyatkozva jártam sorba az újkertet, a vénkertet és a környező területeket. 
A Békessy Béla utcán egykoron egy általános iskola működött, így az első kispályás emlékeim még ezen iskolához köthetőek a kilencvenes évekből, amikor érdeklődni kezdtem a sport iránt. Az iskola két kisebb bitumenes pályával is rendelkezett, de ezen kívül, de közvetlen a suli mellett is volt egy kispálya az ott lakók számára. Ezen grund a mai napig is áll és az eltelt esztendők ellenére egész jól bírja a strapát. Az iskola viszont a kétezres évek közepén bezárta a kapuit, így az általános iskolai oktatás megszűnt a falak között, viszont 2006-ban a Csokonai Vitéz Mihály Gimnázium költözött ide, így innentől az ő gondozásukban áll a suli és a két bitumenes kispálya is, amelyek egészen elfogadható kondícióban voltak 2016-ban, amikor arra jártam.

Békessy Béla utcai Bitumenes Kispályák
 




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése