2017. augusztus 20., vasárnap

Angol Stadionok a távolból


A rutinnak köszönhetően most már azt a luxust is megengedhetem magamnak, hogy egy-egy stadiont a távolból térképezek fel, hátha belebotlok egy szebb és jobb kilátásba. Többnyire nem veszek ehhez segítséget igénybe, azaz nem bújom a szaksajtót és keresem a kilátópontokat, hanem az ösztöneimre és tapasztalatomra hagyatkozva próbálom "becserkészni az áldozatot". Sokszor ez nem hoz sikert, hiszen rengeteg dolgot nem veszek figyelembe, mondhatni van még mit tanulnom mint távoli "mesterlövész". 
Az első nagyvad, amit megpróbáltam elejteni az a Wembley Stadion volt és ha nem is jártam teljes sikerrel, azért a sziluettje szépen látszik az angol nemzeti stadionnak, amit a Vale Farm területéről lőttem, ahol egyébként a sokak által egyáltalán nem ismert Wembley Football Club székel. A következő áldozatom a northamptoni Franklin"s Garden, amelyet a Sixfieldsről próbáltam lencsevégre kapni, de egy hatalmas betonkémény közbeszólt, így szinte kettévágta a tribün épületét a felvételeken. Az utolsó áldozatom egy kis, de számomra annál nemesebb vad volt Seafordban, ahol a The Crouch apró létesítménye egy tribünnel gazdagodott az utóbbi években és ezt próbáltam megörökíteni a fehér sziklákról. 

London - Wembley Stadion:

Northapton - Franklin's Garden:

Seaford - The Crouch:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése