2016. február 29., hétfő

Angol Teniszpályák II.



Mint azt már korábban írtam, újabb öt teniszpálya kerül most terítékre Anglia különböző pontjairól. Aldershotban, a helyi "garrison" rengeteg sportpályával rendelkezik, és ebbe természetesen beletartozik a tenisz is. A hadsereg titokzatossága miatt nem sikerült a pálya közvetlen közelébe férkőznöm, így csak pár távolabbi képpel tudtam gazdagítani a gyűjteményemet. Ugyanez a helyzet állt elő a The Wye Valley School teniszpályáinál is, így hiába jártam ott kétszer is, bejutnom egyszer sem sikerült. A Woodmansterne Park Recreation Ground pályáihoz már simán hozzáfértem, lévén egy nagy és nyílt parkban volt kialakítva. Holmer Greenben szintén egy nagy parkban volt a helyi teniszklub kissé elhanyagoltnak tűnő pályája, így itt is sikeresen meg tudtam közelíteni a grundot, pár kép erejéig. Woburnban is egy nyílt sporttelep ad otthont a helyi sportegyesületeknek és ezen park mellett, a Crowley Roadon volt kialakítva egy magas sövénnyel körbevett teniszpálya, ami viszont magánkézben volt, így itt sem sikerült közelebbi képeket csinálnom. 


Aldershot - Aldershot Garrison Tennis Courts

Bourne End - The Wye Valley School Tennis Courts


Woodmansterne - Woodmansterne Park Recreation Ground / The Park Tennis Courts

Holmer Green - Watchet Lane Tennis Court (Holmer Green TC)

Woburn - Crowley Road (Private) Tennis Court:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése