2016. február 17., szerda

Aldershot Town




Aldershot városában volt szerencsém elég időt tölteni ahhoz, hogy a fontosabb látványosságok, és így a Recreation Ground is fényképezőgép elé kerüljön. Az Aldershot Town csapat nem is annyira a kiemelkedő teljesítménye miatt ragadt meg az emlékezetemben, hanem a teraszán működő szurkolói csoportok miatt, akik elég ultrásra fogták a megjelenést. Ez manapság már nem egyedülálló az angol lelátókon, de mivel ők az elsők között fektették le az olasz irányzat alapjait a szigeteken, ezért meg is maradtak a fejemben. Ennek az ismeretségnek köszönhetően kíváncsian vártam a találkozót a stadionjukkal, hiszen meccs híján nem láthattam a piros-kék drukkereket munkában. Szerencsémre a stadion kapui nyitva voltak, így csaphattam egy kört a zöld gyepen és meglepően tapasztaltam, hogy a meccsek alatt használt összes hazai transzparens a lelátók kerítésén volt hagyva. Ez számomra tényleg meglepő volt, hiszen egy magára valamit is adó szurkoló nem hagyja csak úgy ott a transzparensét a lelátón, még hazai pályán sem. Ez persze legyen az ő problémájuk, én csak a szerencsémmel törődtem és azzal, hogy láthattam mindezt testközelből. A stadion amúgy egy tipikus angol, ezer éves standokkal megálmodott létesítmény volt, így kigyönyörködhettem magam kedvemre. Ezek a találkozók amúgy is pótolhatatlanok, és sokszor megismételhetetlenek. Szerencsémre ide még időben érkeztem, de számtalan olyan pálya van, ahová már csak késve érek oda, és ha szerencsém van találok egy új, modern létesítményt, sokszor viszont már csak egy lakóparkot, vagy egy bevásárlóközpontot láthatok a sportpálya helyén. Most nem így volt, így hálát adhatok az égnek.


Aldershot - Recreation Ground (Aldershot Town FC)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése