2023. június 28., szerda

Murrayfield Rugby

2012-ben jártam utoljára Edinburgh városában. Akkor a két nagyobb labdarúgó stadion mellett szakítottam időt a Murrayfield Stadion megtekintésére is, amely a helyi és a skót válogatott rögbi elsőszámú otthona. Szakadó esőben, futva értem el a stadiont a parkolóból, így örültem, hogy a fedett lelátók alól tudtam néhány fotót készíteni a monstrum környékéről, de a körbejárásra sajnos nem volt esély. Nem is az eső, inkább a méteres kerítések határolták be a szabad közlekedésemet, de cserébe az elszigetelésért a stadion főlelátójának egy részére fel lehetett menni. Innen csodálatos látvány tárult elém, de ezt a részt már megosztottam korábban a blogon. A bejegyzés szempontjából most a három füves és egy műfüves pálya  a lényeges, ahol a Murrayfield Wanderers FC mellett a skót rögbi válogatott és néha a Hearts FC is készülhet a találkozóira. Ez viszont régen volt. Mostanra már megváltoztak a dolgok. A pályákat kicsit megforgatták és a régi műfüves és az egyik füves edzőpálya helyén felépítették az Edinburgh Rugby Stadiont. Két régi füves rögbipálya megmaradt, mint ahogy a Murrayfield Stadion sem ment sehová.


EDINBURGH
Murrayfield Stadion / Grounds
2012





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése