2021. október 23., szombat

Kispályák - London Ealing

London Ealing kerületében 2018-ban voltam alaposabb tanulmányúton, így ekkor született a legtöbb felvétel a helyi pályákról. Ebből most két nagyobb sporttelep kispályái következnek. A North Acton Playing Field füves kispályái sajnos csak "térképen" léteztek igazán, lévén a kora tavaszi kirándulásom miatt még a felfestések sem látszottak, a kapukat meg amúgy is csak akkor vonszolják ki, ha játszanak a kicsik, akik többnyire ezeket a pályákat bitorolják. Ezért ezen grundokat én csak az ideiglenes jelzővel szoktam illetni, hisz lehet két év múlva már valaki teljesen máshová festi a vonalakat és akkor volt is kis füves meg nem is. Az ugyanitt található műfüves kispályákkal már más a helyzet, ezeknek mindig van formája, kerete, vonala és kapuja, így itt nincs kecmec, pontosan tudja az ember, hogy hány pálya áll rendelkezésre az adott sportegyesületnél, amely szám jelen esetben a kettő. Innen nem messze a Twyford Avenue Sports Ground területén is van (volt) három füves kispálya, amely a helyi rögbiseknek kínál edzési és kikapcsolódási lehetőséget, de sajnos itt zárt kapukra és süket fülekre találtam, így kénytelen vagyok hinni a helyi térképnek, hogy ott és akkor ennyi kispálya állt a birtokon.

Ealing - North Acton Playing Fields (2018):


Ealing - Twyford Avenue Sports Ground:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése