2023. február 23., csütörtök

Kendal - NCC Ground

Kendalban a helyi stadion volt a fő cél, amikor arra jártam, de a vele szemben elhelyezkedő Parkside Road sporttelepét sem hagyhattam ki a sorból. Már csak azért sem, mert a krikett mellett van egy szép bowling green is a komplexumban és nem mellékesen a Kendal County Football Club is itt játssza hazai meccseit. A pálya és épületegyüttesből álló sporttelepet elsőnek a grundok fölé magasodó várból pillantottam meg, így pár felvétel erejéig innen is "örökítettem", majd a lábhoz érve tovább bővítettem a képi kollekciót. A helyi kisebbik labdarúgó egyesület mellett a Netherfield Sportegyesület krikett szakosztályának van kialakítva két nagy ovális és az említett Netherfield Bowling Club is itt székel. Felülről és közelről is úgy festett, hogy egy rendezett, szépen működő klubról van szó. Öröm volt körbejárni. 


KENDAL
Parkside Road / NCC Ground





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése