2020. szeptember 5., szombat

Golf - Skócia I.

Maradjunk akkor még Skóciánál és azon belül foglalkozzunk egy picit a golffal. Az említett barangolásaim közepette pár golf club otthonába is belefutottam és ha már szembe jöttek, nem hagytam ki a lehetőséget és megörökítettem őket magamnak és természetesen az olvasóknak. Mindössze hat klubról van most szó, ebből következik most az első három.

Aberdeen városa és főleg stadionja a képzeletbeli bakancslistámon is szerepelt, így amikor 2018-ban eljutottam oda akkor kihúzhattam valamit igaz csak átvitt értelemben. A stadion szomszédságában viszont egy, pontosabban két nagyobb golf club is üzemel, de hiába bújtam a netet, nem tudtam eldönteni, hogy ez egy  klub vagy két külön működő. Ugyanis mind a kettő a Kings Links név alatt futott, csak az egyik a Golf Course, míg a másik a Golf Centre utónevet használta. Ez utóbbi a golfpályán kívül egy gyakorló pályát, úgynevezett "Driving Range" pályát is magába foglalt, míg a Course-nál három klub is be volt jegyezve, úgymint Bon Accord GC, Caledonian GC, Northern GC, amelyek külön kis klubházakkal rendelkeztek, de ugyanazt a pályát használták. Mivel nem tudtam eldönteni, hogy egy vagy esetleg két külön működő "cégről" van szó, egyelőre szeparáltan taglalom őket. Innen picit visszább, de ugyanazon a parton ahol Aberdeen található Arbroath városába is található egy golfpálya a tengerparti stadion mellett. A West Links Beach Golf Course-ra viszont nem szenteltem nagy figyelmet, annyira lekötött a stadion szépsége, így csak szerényebb, távoli képekkel rendelkezem a pályát illetően.

Aberdeen - Kings Links Golf Course:

Aberdeen - Kings Links Golf Centre:

Arbroath - West Links Beach Golf Course: 

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése