2023. május 3., szerda

BMX Skócia

A kerékpáros versenyekre kialakított sportpályák nem tartoznak a kedvenc, vagy az általam sűrűn látogatott helyszínek közé. Amit találok és felkerül a blogra, az szinte mind annak köszönheti „szerencséjét", hogy egy stadion mellett lett kialakítva. A skóciai kalandjaim során két ilyen BMX-pályával is találkoztam. 

Cumbernauld városában a Broodwood Stadion volt a cél, amit el is értem 2018-ban. A létesítményt körbejárva sok mindent felfedeztem, így a Cumbernauld Centurios BRC sportklubjának az otthona, azaz egy BMX-track sem maradhatott ki a szórásból. Sok közöm nincs a kerékpár sport ezen szakágához, de azért azt megállapítottam már akkor, hogy a korábban látott, hasonló versenypályákhoz képest ez sokkal jobb és modernebb volt.

Invernessben is valami hasonló volt a helyzet 2018-ban. Az Inverness Leisure Centre sporttelepén is kialakítottak egy BMX-pályát, ami szintén újnak számított, lévén a 2012-es utolsó vizitem alkalmával még nem is létezett. Ráadásul annyira nem is reklámozták, így csak a sporttelepet elhagyva, később, az iktatási munkám során vált előttem világossá, hogy a Pump Trackra keresztelt pálya már létezik.

Cumbernauld - Broadwood Stadion (2018):

Inverness - Inverness Leisure Centre (2018):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése