2019. január 1., kedd

Debrecen Nagypályái I.

2016-ban útra keltem és Debrecen nagypályáit fényképeztem, nem mindet, de ami elém került azt megörökítettem újra és nem utoljára. A sorozat első részében a "külsőségekre" látogatunk, így kerül fel Haláp, Pallag és Józsa ismét a blogra.
Halápon semmi nem változott az utolsó vizitem (2014) óta. A "Sportpálya" feliratú tábla már alig olvasható, és a nagypálya helyén csak egy kisebb van kialakítva, de füvet nyírják és a kopottságból ítélve használják is a helyiek.
Pallagon sajnos teljesen eltűnt az egykori nagypálya. A salakos futópálya már évek óta gaz alatt, de legalább a focipályán eddig (2015-ig) nyírták a füvet és a kapuk is álltak (2013-ban még így volt), igaz inogtak, de álltak. 2016-ban már ezek is le lettek bontva, a gaz is nagyobb mint kellene, félő, hogy ennek a pályának is annyi, miközben innen pár sarokra a Debreceni Labdarúgó Akadémia komplexuma virágzik.
Józsán szerencsére ennél szebb kép fogadott. A pálya rendben, a környék rendben, a csapat megvan, a képeket is elkészítettem, nem is igen kell ennél több egy jó vizithez.

Debrecen - Halápi Sportpálya:

Debrecen - Pallagi Sportpálya:

Debrecen - Józsai Sportpálya:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése