2024. április 26., péntek

Újratöltve - Sixfields Stadion

A kilencvenes évek közepén hallottam elsőnek a Northamptonban található Sixfields stadionról, ami akkor azért lett érdekes számomra, mert a könnyűszerkezetes lelátókat pillanatok alatt felhúzták. A cikket még a Focivilág című újságban olvastam, amely a kilencvenes évek egyik legjobb futballal foglalkozó hetilapja volt, és a szurkolói sarok mellett ilyen csemegékkel is szolgált az olvasóknak. Angliába érve a listámon eléggé előre vettem a Cobblers otthonát és amint volt lehetőségem elkocsikáztam a pályához, és egyben megtekintettem a várost is. Mindez 2010-ben történt és újabb hat évnek kellett eltelnie, hogy újra azon az emelkedőn álljak, ahonnan remek kilátás nyílik a lelátókra. 2016-ban épp bővítési munkálatok folytak a standokon, de egyébként még mindig pazar volt a kilátás a NTFC otthonára.

NORTHAMPTON

Sixfields Stadion

2018

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése