2023. október 16., hétfő

Műborítású Kispályák - Anglia 3.

A harmadik és egyben befejező részben újabb öt angliai sporttelep kisebb grundja következik. Közös bennük - a felületükön kívül-, hogy mindet 2018-ban fényképeztem. Mindjárt az első Bracley szintetikus borítású pályája, ami a St. James Parkban található. Brentwoodban a Bishop's Hall Parkban volt egy hasonló, ami a helyi stadion mellett volt kialakítva. Eastleightban is a stadion területe adott otthon egy kisebb műfüvesnek, amiből sajnos vajmi keveset láttam ottjártamkor. Hemel Hamsteadben viszont jól szemügyre vehettem a két új pályát, lévén azok  a stadion parkolója mellett voltak kialakítva. Itt már jártam korábban, de akkor ezek a grundok még nem álltak ott. A Lane End Playing Field területén is egy új műborítású pályát köszönhettem, amit épp frissiben adtak át és érdekessége volt, hogy előtte évekig teniszpályaként funkcionált. 

Bracley - St. James Park:

Brentwood - The Brentwood Centre / Bishop's Hall Park:

Eastleight - Ten Acres / Silverlake Stadion:

Hemel Hempstead - Vauxhall Road:

Lane End - Lane End Palying Fields:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése