2024. június 29., szombat

Londoni Focipályák

Londonban járva-kelve bizony sok focipályába botlik az ember. Most 5 olyan grund kerül fel a blogra amelyekről már beszéltem korábban és kerültek is fel képek az ott található játékterekről -krikett, rögbi, gyephoki és a többi-, de a labdarúgópályák még várattak magukra. Egészen eddig a pontig. 
Az Old Dagenham Parkban már nagyon régen jártam. A nevezetes dátum 2007. Az első parkok egyike volt, ahová eltévedtem és készítettem képeket. Viszont ekkor még nem nagyon figyeltem oda, hogy lehetőleg minden egyes pálya meg legyen külön örökítve, így az itteni focipályáról nincs egy épkézláb felvételem, de szerencsére a park bejáratánál található kaput nem hagytam ki, így most az szolgál mementóként, hogy egyszer bizony én már jártam itt. 
A Roe Green Parkban már más volta a helyzet, igaz ide bő tíz évvel a dagenhami vizitem után érkeztem. Sokkal felkészültebb voltam, de sajnos az Alpha & Omega Football Club otthonául szolgáló grund épp nyári álmát aludta és ilyenkor bizony se kapuk, se felfestés nincs a területen. Kicsit csalódott voltam a látottaktól, de sajnos ez benne van, ha az embert a legalacsonyabb szinten is érdekli a sportpályák fényképezése.
Az innen nem messze lévő Welsh Harp Open Space területén lévő focipályára is ellátogattam még ebben az évben, de ahogy a Roe Green Parkban, úgy itt is rossz időpontot választottam a fotózásra. A helyzet ugyanaz volt. Nyári pihenő, így se felfestés, se kapuk, csak a képzelet, hogy ide szokták kijelölni a játékteret. 
A Kensington & Chelsea-ben található Burton Court 2013-ban (amikor ott jártam) csak elvétve adott helyet a labdarúgóknak. A területen a kriketterek (Chelsea CC) voltak az egyeduralkodók, de ez nem jelenti azt, hogy a pályán ne fociztak volna olykor.
A Brentham Club Ground komplexumában a tenisz az elsődleges sport, majd a krikett és csak ezután jönnek a labdarúgók, ám egy külön pályával azért ők is rendelkeznek. Ez utóbbi még nem került fel a bloggra, amely hiányt most pótoltam.

London (Barking & Dagenham) - Dagenham Park (2007):

London (Brent) - Roe Green Park (2018):

London (Brent) - Welsh Harp Open Space (2018):

London (Kennsington & Chelsea) - Burton Court (2013):

London (Ealing) - The Brentham Club (2018):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése