2024. július 3., szerda

Coles Park London

Amikor 2007-ben Angliába költöztem, akkor az első hétvégém az akkori szállásomtól nem messze lévő egykori White Hart Lane-re vezetett, majd hazafelé egy másik úton sattyogva ráakadtam a Coles Park magányosan álló tribünjére. Akkor még egy ütött-kopott, de tetszetős kis lelátó fogadott, ráadásul a pálya körbe se volt kerítve és a göröngyös, néhol füves játéktéren bárki rúghatta a bőrgolyót. Aztán eltelt tíz év és én gondolva egy merészet visszatértem az egykori kezdetek helyszínére. A Haringay Borough FC otthona teljesen megváltozott ebben a tíz évben. A stadion területére már nem volt szabad a hétköznapi bejárás,  a tribünt és a klubházat szépen felújították. A játéktér természetes füves felületét műfűre cserélték és a pályát körbevevő korlátokat, kerítéseket is teljesen kicserélték. Öröm volt ránézni, még akkor is, ha 2017-ben a betonozott parkolóban épp kirakodóvásár rontotta az összképet. Egy évre rá aztán visszatértem egy meccs erejéig, hogy bentről is megcsodálhassam a létesítmény új imidzsét. Nem kellett csalódnom, szép volt ez onnan is, ráadásul még a klubházba is bejutottam, így a kupák, trófeák, sálak és zászlók tárházát is megtekinthettem. 


London (Haringey) - Coles Park

2017

2018


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése