2021. augusztus 13., péntek

Bowling Greens 4.

Miltonban a helyi Community Centre területén van kialakítva egy bowling green a helyi sportegyesületnek. Szerencsém volt amikor ott jártam, hisz épp meccset játszottak és jó házigazdaként meghívtak, hogy nyugodtan nézem a párharcokat és készítsek annyi fotót amennyit csak akarok. Wargrave-ben sem volt semmi akadálya annak, hogy nyugodttan fényképezzek, pedig itt mérkőzés sem volt, de annyira nyitott volt a pálya, hogy simán körbenézhettem. Potters Bar-nál már kevésbé voltam szerencsés, ott ugyanis úgy volt kialakítva a kerítés, hogy csak kevés betekintést engedélyezett a játéktérre. A Strood-ban lévő Blaw Knox Sports Field sem sok bepillantást engedélyezett a pályáira, így a bowling green is majdnem felfedezetlen maradt előttem, de szerencsére a kiskapu nem volt annyira zárt, így pár felvétellel gazdagíthattam a kollekciómat. A Walmer Castle kertjében semmi akadályba nem ütköztem, lévén aki megveszi a várba szóló belépőt, az bejut a "gardenbe", ahol pedig a tulipánokkal körbevett kis zöld csoda is megtekinthető. 


Milton - Milton Community Centre (Milton OBC) - 2015:

Wargrave - East View Road (Wargrave BC) - 2015:

Potters Bar - The Walk (Potters Bar BC) - 2014:

Strood - Blaw Knox Sports Field (Winget BC) - 2017:

Walmer - Walmer Castle (Walmer Castle BC) - 2017:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése