2024. február 24., szombat

Tring Rugby

Tring egy kisváros Hertfordshirben, ahol még angol mércével számítva is egész sok kisebb pályát alakítottak ki az évek folyamán. Ezen kisebb grundok közül magasodik ki a helyi rögbisek otthona, a Dorian Williams Sports Centre, vagy másik nevén a Pendeley Sports Centre. Itt egy rögbistadion mellett a háttérben másik két nagypálya is található és ezen kívül még egy labdarúgó egyesületnek (Tring Tornadoes FC) is jut hely. Sajnos, amikor 2018-ban ott jártam, akkor a helyi szokásoknak megfelelően a klub étterme, aulája és udvara épp egy lakodalomnak adott otthont, így belépni sajnos nem lehetett, így kívülről próbáltam meg készíteni pár képet egy biztonsági őr szoros emberfogása mellett. A hátsó füvesekkel több szerencsém volt, de a lagziból hátramaradt, és még ott parkoló kocsik rontották az összképet. Összességében elértem, amit szerettem volna. Meglátogattam a sporttelepet és ha nem is tökéletes, de kielégítőnek mondható fotósorozattal mehettem a következő tringi grund irányába.

TRING
Dorian Williams Sports Centre / Pendeley Sports Centre
2018
Tring RUFC




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése