2018. augusztus 17., péntek

Chepstow Town

Chepstow városa az angol határ walesi oldalán helyezkedik el, és akárhányszor Cardiff felé vettem az irányt, mindig gondolkodtam rajta, hogy le kellene menni  a híd tövébe körbenézni, de 2017-ig egyszer sem jutottam el ide, pedig évente többször is jártam arrafelé. Tavaly viszont Pembroke-ból hazafelé arra fordultam és meglátogattam több sportpályát a városban. Ebből a Lankfield Park érdekelt a legjobban, hiszen itt fogadja ellenfeleit a Chepstow Town FC csapata. Sajnos túl későn érkeztem a stadionhoz, így bejutnom már nem sikerült, kívülről pedig csak elég gyenge képeket tudtam készíteni, de legalább végre már eljutottam idáig. Sajnos a zárt kapuk miatt a hátul lévő edzőpálya is teljesen megközelíthetetlen volt, de azért készítettem pár felvételt abba az irányba is, csak a hitelesség kedvéért.
 
Chepstow
Larkfield Park 
Chepstow Town FC


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése