2017. szeptember 1., péntek

Angliai Sportcsarnokok

Anglia bővelkedik sportcsarnokokban is, még ha én annyira nem is ismerem a helyi teremcsapatokat. A kézilabda, mint sport szinte ismeretlen a szigeteken, így engem is kevésbé mozgat meg a csarnoklátogatás. Igaz női szintéren van magyar érdekeltségű klub is Londonban, de az ő meccseik látogatását egyelőre nem tűztem ki célul, így kicsit vakon vagyok az itteni kézilabda ügyekben. A többi teremsport nem mozgat meg, így sem a kosárlabda, sem a jégkorong nem az a sport, amit követnék, így marad az ad hoc jellegű csarnokvizit, amely szinte mindig egy labdarúgópálya vagy stadion közelségének köszönheti a megörökítést.

Berkhamstedben tavaly tartottam egy nagyvizitet, így a labdarúgás mellett szinte minden sportlétesítmény belefért a szórásba. A The Knox Johnston Sports Centre sportcsarnokáról is ekkor készültek a fotók, de nagy energiát nem fektettem a körbejárásra és azt sem tudtam meg, hogy az iskolán kívül használja e még valaki a "parkettet". 
Durringtonban is ugyanez volt a helyzet, amikor az Avon Valley College Fitness Centre csarnokát fotóztam. Az út másik oldalán lévő foci és krikettpálya vonzott a területre, de ha már ott voltam, akkor a kolesz sportlétesítményeit sem hagytam feldolgozatlanul, viszont azzal, hogy mennyire komoly itt a sportélet már nem foglalkoztam.
A southamptoni Virgin Active Hempshire nevezetű komplexummal sem volt más a helyzet. Igazából, csak a krikett stadiontól visszanézve készítettem pár "légből kapott" felvételt, így jószerivel azt se tudom, mi a helyzet a területen és ennek azóta sem jártam utána. Maradnak a képek és egy pipa, hogy ez is meg volt, még akkor is, ha kicsit elcsépelten.
A legtöbbet a Liverpoolban található Echo Arénáról sikerült megtudnom, hiszen a csarnok falai között a Mersey Tigers kosárcsapata pattogtatta a labdát, amikor a felvétel készült 2009-ben. Igaz akkor még Everton Tigers néven és a nagynak tűnő név ellenére igen fiatalon, hiszen a profi csapat alapítású dátuma 2007 és csak azért nem játszottak itt a kezdetektől, mert a csarnokot is csak 2008-ban húzták fel. Én azóta nem is jártam Liverpoolban és a "Tigrisek" is egy jóval kisebb csarnokba tették át a székhelyüket, de az Aréna azóta is áll, ezt biztosan állíthatom.
Marlboroughban csak egy kisebb "csarnokot" találtam a helyi labdarúgó "katlan" mellett és,  ha nem a szomszédos parkolóban teszem le a kocsit, akkor biztos, hogy nem tudom meg, hogy az ütött-kopott épületben a Marlborough ABC, azaz a helyi box egyesület tartja az edzéseit. A létesítménynek neve is volt, mindenki csak egyszerűen Sports Pavilionnak hívta. A focipályák mellett a csarnoknak is szenteltem pár percet, hiszen nem mindennapi látvány volt a box club otthona.


Berkhamsted - The Knox Kohnston Sports Centre

Durrington - Avon Valley College Fitness Centre:

Southampton - Virgin Active Hampshire:

Liverpool - Echo Arena:

Marlborough - Sports Pavilion:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése