2017. július 10., hétfő

Top Field - Hitchin



Tavaly egy gyönyörű levendulamezőre kirándultunk, majd egy kellemes és egyben illatos séta után kihasználtam az alkalmat, hogy meglátogassam a Top Field stadiont Hitchinben. Pár éve ugyan már jártam a kanárik otthonánál, de akkor sajnos nem jutottam be a falakon, így csak remélni tudtam, hogy most több szerencsével járok. Most is random érkeztem, azaz se meccs, se előre egyeztetett bejutási lehetőség nem volt megszervezve, de én ezt így szoktam, mondhatni ez az én stílusom. A szerencsével most nem álltam hadilábon és épp a lelátókat fotózták, amikor betoppantam én is a kamerámmal és megkérdeztem, hogy csinálhatok e én is pár felvételt. Örömmel fogadtak, sőt idegenvezetőt is kaptam, aki mesélt a klubról, a stadionról, az ellenfelekről, a szurkolókról és még sok minden másról. Azt is elmondta, hogy lehet ez volt az utolsó alkalom, hogy a lelátókat ilyen állapotban láthattam, hiszen tervezik egy új stadion megépítését és még az is lehet, hogy hosszú idő után elhagyják a Top Fieldet. Amikor kiderült, hogy magyar vagyok, próbáltak felidézni pár magyar csapatot az emlékeikből, de csak a Vasas, Újpest, Ferencváros hármasig jutottak, meglepődtem, de ebben a sorrendben. Búcsúzásként kaptam egy sálat is emlékbe és meginvitáltak egy bajnoki meccsre is, de arról sajnos a távolság és a munka miatt le kellett mondanom. Talán majd egyszer, esetleg az új stadionban.


Hitchin - Top Field

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése