2017. április 3., hétfő

Jegyek - Békéscsaba




Békéscsabáról a kilencvenes évek közepén kezdtem meg a jegygyűjtést, hiszen ekkortájt vizitáltam elsőnek a vasutassal a viharsarokban. Sajnos épp hogy belemelegedtem a déli túrákba a lila-fehérek máris búcsút vettek az NBI-nek és pár évig nem is tértek oda vissza, így nem volt miért arrafelé vizitálni és így további jegyeket sem tudtam gyűjteni. Legalábbis a labdarúgókkal nem, mert a kézilabdában továbbra is ádáz csatákat vívtunk a két hadszíntéren. A kétezres évek elején aztán újra sikerült kivívniuk a feljutást a fiaiknak, így pár szezonban ismét utazhattunk Békéscsabára és én is gyűjthettem a jegyeket tovább. Aztán újabb nagy szakadék következett és csak pár évvel ezelőtt sikerült ismét feljutniuk a legjobbak közé, de ez már egy másik történet...








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése