2015. szeptember 3., csütörtök

Magyar Műfüves Kispályák


Az egykori bitumenes felületet manapság már egyre több helyen felváltja a műanyag vagy műfüves borítás, a kisebb, kézilabda méretű pályák esetében. A műfüves játékterekből következik most négy, pontosabban 5, mert a Debreceni Agrártudományi Egyetem területén egymás mellett két ilyen kispálya is ki van alakítva. Mind a kettő jó állapotban volt, amikor két éve arra jártam, igaz arról nincs információm, hogy mikor alakították ki őket. A centerpálya mellett pár soros mobillelátó is fel van állítva, amely egy kisebb szurkolósereget kényelmesen kiszolgál. Csakúgy, mint az Oláh Gábor utcai Stadion Műfüves nagypályájának (egykori füves edzőpálya) végében kialakított kispálya, ahol igaz csak az egyik kapu mögött, de szintén van egy pár soros fapados, mobilizálható stand. A Derék utcán már nincs ilyen kiszolgáló rész a pálya körül, igaz ez nem is egy sporttelep, vagy egyetem területén van kialakítva, hanem a betondzsungel szomszédságában, a Debreceni Jégcsarnok mellett. Debrecen városát elhagyva Ebesen, a Rózsa utcában is van egy műfüves kispálya a sporttelepen. Sajnos ezt csak távolról tudtam lencsevégre kapni, mert a hajnali vizitemnek köszönhetően a terület még nem volt nyitva.

Debrecen - Agrár Egyetem(Debreceni ASE):

Debrecen - Derék utca:

Debrecen - Oláh Gábor utca(Debreceni VSC):

Ebes - Rózsa utca:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése