2015. március 5., csütörtök

Teniszpályák Angliából

A mellékesen érintett teniszpályákból akad még a raktárban, így most újabb csokorra való következik Angliából. Nincs ezekben a pályákban semmi különös, és sajnos a képek minősége is arról árulkodik, hogy pár éve még nem gondoltam véresen komolyan minden hasonló pálya megörökítését. Azóta sok víz lefolyt a Dunán és én felvettem a listámra a teniszt és a pályáit. Ennek köszönhetően kerestem vissza a képek között, hogy merre is "jártam" az elmúlt években, és az új esztendőtől (2014) kezdve, már komolyabban vettem ezen sport alkalmatosságait is.

Chatam - Maidstone Road:

Colden Common - Recreation Ground:

Farnham Royal - Farnham Park:

Guildford - Sutherland Memorial Park:

Molesey - Imbert Court:

Oxted - Master Park:

Strood - Waitling Road:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése