2014. november 15., szombat

Harefield United - Preston Park

A Preston Parkba a tavalyi évben jutottam el egy szabad, esős délutánon. Sajnos nem csak a rossz időjárási körülmények hátráltatták a vizitet, hanem a sportpálya rossz elhelyezkedése is. Rossz volt, mert a kialakított palánkok és kerítések miatt szinte semmit nem láttam az apró lelátókból és a játéktérből, a külső felvételek meg nem éppen a legmutatósabbak egy ilyen kisebb létesítménynél. Azért megtettem amit meglehetett, készítettem felvételeket innen is, onnan is, de a centerpálya fényképanyaga így is hagy némi kívánnivalót maga után, de hát ez egy ilyen vizit volt. A Harefield United felnőttjei mellett az ifik otthonát is szemügyre vettem, ami már nem volt annyira körbekerítve, így a felvételek is több tartalommal bírtak. Persze ez meg nem volt több egy szimpla pályánál, lelátók nélkül, csak a felfestés, a kapuk és a kerítésre helyezett ificsapat címere jelezte, hogy hová is jutott a látogató.

Preston Park (Harefield United):

Preston Park Youth Pitch (Harefield United Youth FC)

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése