2014. október 21., kedd

Leyton Orient


A 2007-es nagy londoni vizitemről már nem sok stadion maradt a tarsolyomban, de a Leyton Orient otthona még ezek közül való. Arra tisztán emlékszem, hogy az aznapi cél a főváros Waltham Forest kerületének a feltérképezése volt és a Brisbane Road mellett még pár labdarúgó és egyéb stadion meglátogatása is belefért a programba. A stadiont ekkor Matchroom néven futott, de az igazi piros-fehér fanatikusok továbbra is az original Brisbane Roadot használták. Sajnos az Orient otthonát csak kívülről láthattam, mert befelé sehogy sem találtam az utat, így meg kellett elégednem a külcsínnel. Ez annyit tett, hogy a lakóházak között sok mindenre nem volt lehetőségem, így egy oldal teljesen kimaradt a szórásból, míg a többi lelátón is csak a külső, modernek tűnő homlokzatot fotózhattam, ami inkább hasonlított egy lakótömbre, szállodára mint stadionra. A "korlátoltságom" miatt sok időt nem töltöttem a helyszínen, a megfelelő képmenyiség elkészítése után sétáltam is tovább, mert várt rám az érdekesebbnek tűnő Leyton FC otthona.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése