2012. július 31., kedd

Burnham

Burnham egy kis település, szinte Slough városával egybeépülve, ami már ugye majdnem London része. Ide vetett engem a sors még a 2012-es év elején és ha már itt jártam nem hagyhattam ki a helyi Cricket Ground megtekintését. A Burnham CC otthona igen csak pofás volt, az egyik legszebb az általam eddig látottak közül és a centerpálya mellett egy edzőpálya is tartozott a sporttelephez. A Memorial Ground-ra keresztelt pályára, egy díszes kapun keresztül jutottam be és bent is szép és rendezett kép fogadott. A klubház újszerű állapota nem régen történt építésre vagy felújításra utalt, de maga a gyep és a környezet is ápolt és rendezett volt. A csapat "apró" mivoltának köszönhetően a lelátók ugyan hiányoztak, de ennek ellenére egy szép kis pálya meglátogatásán voltam túl.

 Memorial Ground (Burnham CC):

Memorial Ground Training Field (Burnham CC):


 A kevésbé kedvelt krikett után az általam jobban favorizált helyi labdarúgó csapat stadionja felé vettem az irányt és ebben sem kellett csalódnom. A Memorial Ground után a The Gore néven futó létesítmény is ugyanazt az új, rendezett képet mutatta mint szomszédja. Ebből le is szűrhető, hogy Burnham Village-ben odafigyelnek a helyi sportlétesítményekre. A The Gore egy szép kis hazai tribünnel rendelkezik és körben is jó páran elférnek, így ha rangadó van akár 2.500-an is kellemesen szórakozhatnak. A klubház ugyan modern, de egy ilyen kis csapat esetében jól tud mutatni, még ha egy több tíz éves tribünt nem is múlhat felül. A pálya többi része is teljesen rendbe volt, a kerítés is szépen felújítva valamint még egy kisebb lelátó is volt a másik hosszanti oldalon. Burnham-ben a szó szoros értelmében, szép élményekkel gazdagodtam.

The Gore (Burnham FC):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése