2020. április 10., péntek

Golfpályák I.

Az elmúlt 5-6 évben sok-sok golfpályánál megfordultam, így épp itt az ideje, hogy a nagyközönség elé tárjak ebből vagy 15-öt. Persze nem egyszerre, hanem három ötös csomagba foglalva.
Az első  fordulóba két maidenheadi helyszín is bekerült. A Maidenhead Golf Course klubépületénél még 2015-ben jártam, de azon kívül, hogy készítettem pár képkockát az épület homlokzatáról és a pálya egy részéről, nem töltöttem itt sok időt. A Braywick Parknál található Maidenhead Golf Centernél már második alkalommal jártam és szomorúan tapasztaltam, hogy az itt kialakított Driving Range nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, így 2018-ban már használaton kívül volt, de még csak rövid ideje, így az amortizáció jele csak a le nem kaszált fű hosszúságában volt mérhető. Szintén ebben az évben látogattam el a Wexham Park stadion mellett kialakított gyakorló pályához, de itt sem volt sikere ennek az edzésformának, így a több állásos rész már évek óta kihasználatlanul áll. Rickmansworthban is két helyszínre látogattam el és itt mind a két helyen egy külsőleg jól működő golf clubot kaphattam lencsevégre. A Batchworth Park Golf Course ugyan nem sok betekintést engedélyezett a falai közé, így a pályára sem, de a bejárati rész azért megörökítésre került. Az innen nem messze található Moor Park Golf Course esetében más volt a helyzet, itt több lehetőségem volt széjjel nézni, így a klubépület mellett a pálya egy részét is bejárhattam és megörökíthettem.

Maidenhead - Maidnehead Golf Centre Driving Range:

Maidenhead - Maidenhead Golf Course:

Slough - The Park / Wexham Park Golf Driving Range:

Rickmansworth - Batchworth Park Golf Course:

Rickmansworth - Moor Park Golf Course:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése