2020. április 11., szombat

Golfpályák II.

A második fordulóban újabb 5 golfpálya következik. Három a fővárosból Londonból, kettő pedig a London melletti Denhamból. Ez utóbbi település ad otthont a megyei golfközpontnak, amelyet így egyszerűen Buckinghamshire Golf Course név alatt tartanak nyilván. Szerencsére nem volt gond a pálya megörökítésével, hiszen mindenhol nyitva voltak a kapuk, jószerivel mindenki arra ment a klubon belül amerre akart és ehhez nem kellett még golfütőket sem cipelni magaddal, elég volt egy kutya a pórázon vagy egy flaska a kézben. A falu másik pályája a település nevével megegyező Denham Golf Course, amely egy fokkal zártabb volt a nagytestvérnél, de azért aki akart ide is bemehetett szabadon. Én nem akartam és megelégedtem a külső képek készítésével. Innen Londonba vezet az utam, ahol elsőnek a Metro Golf Centre kerül fel a blogra Barnetből. Itt kétszer is jártam, hisz a szomszédban található a Barnet Copthall Stadion amelyet 2012-ben látogattam meg először, majd ebből lett az Allianz Park, így 2018-ban is visszatértem fotózni. Ennek köszönhetően a golfpályáról is két sorozat készült, pontosabban csak egy, mert az első viziten nem szenteltem sok figyelmet ennek a szegmensnek és csak a bejáratot kaptam lencsevégre. Ealingben a hasonló néven szereplő golfpályát egy vasárnap hajnalban örökítettem meg, amikor rajtam és egy csomó szemétkosárban turkáló mókuson kívül csak a pályagondnokai voltak ébren. Ennek megfelelően sikerült remek képeket készítenem, amelyeken vagy egy füvet nyíró kistraktor, vagy egy szökdécselő mókus található. Innen nem messze a Perivale Park Golf Course pályája is szabadon megközelíthető és itt már jártam hat évvel korábban, de komolyabb változást nem vettem észre, így egyszerűen csak felkerül az új sorozat a képcsarnokba.
Denham - Buckinghamshire Golf Course:

Denham - Denham Golf Course:

London - Metro Golf Centre:


London - Ealing Golf Course:

London - Perivale Park Golf Course:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése