2020. április 5., vasárnap

Kispályák - Arrecife

Lanzarote fővárosában járva a nagyobb stadionok megtekintése és megörökítése volt az elsődleges célom, de mint oly sok esetben, itt is több kisebb pálya volt kialakítva a nagyok árnyékában. Ebből következik most néhény.
A Campo de Futbal de Francisco Javier stadionja mellett lévő aszfaltozott kicsi igen színpompás és jól karbantartott pályácska volt, szinte feldobta a napomat amikor megpillantottam, pedig szokatlan módon esett rendesen aznap a Kanári-szigeteken. Innen a sziget legnagyobb stadionjához, a Ciudad Deportivo de Lanzarote létesítményéhez vezetett az utam és a stadion és a sportcsarnokok megtekintése után, a kispályákat is szerettem volna megnézni magamnak, de sajnos oda nem engedtek be, így kívülről próbáltam még pár képet összehozni, de nem jártam nagy sikerrel. Egyébként egy bitumenes kézilabdapálya mellett két kosárlabdapálya is a sporttelep részét képezi.

Arrecife - Campo de Futbol de Francisco Javier:

Arrecife - Ciudad Deportico de Lanzarote:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése