2019. október 3., csütörtök

Újratöltve - The Triangle Mill


Igaz már jártam a The Triangle Mill stadionjánál korábban, de 2016-ban és 2017-ben is arra vezetett utam, így nem hagytam ki a lehetőséget az újra fotózásra. Az apró kis létesítmény megér minden képkockát és aki esetleg nem a stadiont akarja látni (van ilyen?), annak a Temze-part  nyújthat feledhetetlen élményt egy séta keretében. Engem mind a kettő érdekelt, így betartva a fontossági sorrendet előbb a pályát néztem meg újra és újra, majd sétáltam egyet a parton és a szomszédos parkban. Februárról lévén szó (mind a két esetben) az idő nem volt a legkegyesebb hozzám, így a hideggel, a széllel és a sárral is meg kellett küzdenem, de mivel mind a kétszer bejutottam a kerítésen belülre megérte dacolni az elemekkel. Soha rosszabb kirándulást.


The Triangle Mill

2016

2017

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése