2022. április 28., csütörtök

Bught Park Inverness

Inverness városába 2012 után 2018-ban is eljutottam, és ha már ott jártam nem hagytam veszni a város egyik komoly sporttelepének számító Bugh Parkot sem. Korábban itt nem készítettem felvételeket, pedig jártam már itt az atlétikai stadion feltérképezésekor. Most egy kirándulós nap végén volt idő kicsit komolyabban is körbenézni és a szabadban lévő park sporttelepe mellett a hasonló néven futó stadion sportkomplexumát is körbejártam. Elsőnek maradok a külső résznél, amely mindenki számára elérhető volt, így az éppen a városban állomásozó vándorcirkusz mindjárt birtokba is vett egy pályát a négyből, hogy a hétvégén fogadni tudja a szórakozni vágyó gyereksereget, így ott csak színes kamionokat és sátrakat fotózhattam. Mellette viszont maradt három belátható, járható és tisztán fényképezhető grund. Ebből a négy játéktérből 2018-ban kettő a labdarúgásnak volt felfestve és kialakítva, amelyet az Inverness City FC használta edzésre és a korosztályos csapatai meccsben tartására. A harmadik egy rögbipálya volt és a szomszéd stadion fő birtokosa, az Inverness Craig Dunain RFC használta szintén utánpótlásra és edzésre. A negyedik pálya egy shinty kapukkal felszerelt játéktér volt, ahol az Inverness SC játszotta hazai meccseit. A sporttér ezen részének feltérképezése és megörökítése ezzel be is fejeződött,  a mellette lévő rögbi és labdarúgó stadion, plusz az ott található további pályák részletezése egy következő bejegyzés része lesz majd.

INVERNESS
Bught Park

2018




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése