2016. április 10., vasárnap

Fűzfői AK - Városi Stadion



Balatonfűzfőn még 2013-ban jártam és más célom nem is volt a városban, mint a helyi stadion megtekintése. Az egykor kiemelkedően teljesítő Fűzfői AK otthonáról csak hallottam korában, de nem volt kérdéses, hogy ha már arra járok megtekintem magamnak a Balaton-part egyik legnagyobb létesítményét. A bejutással nem volt gond, igaz a helyi karbantartók nem nagyon hitték, hogy én tényleg a pályát akarom lefotózni. Szó szerint bolondnak tartottak, amit nem átallottak közölni is velem. Persze ezek a negatív kritikák hamar leperegnek rólam, főleg azért mert a Városi Stadion tényleg egy stadion volt és nem csak egy szimpla "libalegelő", amelyeket én ugyanolyan intenzitással fényképezek mint egy nagyobb létesítményt. A fűzfői pálya állaga nem tűnt rossznak, viszont az egyik oldal hosszán végigfutó lelátóra már ráférne egy komolyabb felújítás, akárcsak a korlátokra. Igazából pályán kívül csak a klubépület volt elfogadható állapotban, a többi részre nem ártana felfogadni egy munkacsoportot, de már azzal is sokat segítenének az összképen, ha a nagyja bokrokat, cserjéket kivágnák a lelátó mellől vagy éppen a lelátóról. Mindezek ellenére nem volt gondom a pályával, sőt valami oknál fogva szimpatikusnak, tetszetősnek találtam a kissé ódon hatásokkal bíró Városi Stadiont. Soha rosszabb városnézést.


Városi Stadion Balatonfűzfő


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése