2017. július 10., hétfő

Sárostó - Derecske


Derecskén még egyetlen labdarúgó meccsen sem voltam, pedig a távolság Debrecentől nem nagy, de mivel korábban nem érdekelt annyira a megyei labdarúgás, ezért nem is volt ami rávegyen egy túrára a Sárostóra. Kézimeccsen megfordultam párszor a településen, így a csarnokot kicsit jobban ismerem, mint a mögötte elterülő labdarúgó sporttelepet. Mivel korábban a pályák fotózása sem szerepelt a hobbijaim között, így csak 2014-ben gondoltam úgy, hogy meglátogatom a Derecskei LSE otthonát. A kötelező jelegű sportcsarnok lefényképezése után kicsit bentebb sétáltam és a centerpálya mellett az edzőpályára is szenteltem egy kis figyelmet, sőt, megpróbáltam behatárolni a régi sportpálya helyét is, így arról a területről is csináltam pár kockát. A sporttelep aránylag rendben volt, amikor arra jártam, de azért a tribünre, a kispadokra, a korlátokra is ráférne egy kis felújítás. Ugyanez igaz az edzőpálya kellékeire is, hiszen a legtöbb helyen a rozsda vagy a korhadás volt az úr, de még elviselhető arányban. Amennyire értek hozzá, nekem úgy tűnt a centerpálya gyepével nem volt gond, viszont az edzőpálya nem volt a legsimább felületű. Összességében egy remek kis "kalandban" volt részem Derecskén, remélhetőleg még járok erre a közeljövőben, vagy  meccsen, vagy éppen csak fényképezni.


Sárostói Sportpálya

Sárostói Sportpálya - Edzőpálya

"Régi" Sárostói Sportpálya


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése