2017. július 10., hétfő

Sandhurst CC



Az első látogatásom a Sandhurst Memorial Parkba csak a véletlennek volt köszönhető, amikor is hazatérőben Farnboroughból a helyi sporttelep mellett mentem el. Nosza, gondoltam egy merészet és befordultam az akkor éppen zsúfolt parkolóba, hogy egy gyors fényképezést megtudjak ejteni. Akkor még nem sejtettem, hogy igen sok pálya van itt kialakítva, főleg a labdarúgóknak. Idő híján futtában csináltam csak a képeket, így pár labdarúgópálya ki is maradt a szórásból, de a mostani bejegyzés szempontjából ezek nem is annyira fontosak, hiszen a grund egyetlen krikettpályája szerencsére nem kerülte el a figyelmemet. A Sandhurst Cricket Club otthona ugyan nem ad sok különlegességet, de a klubházukat nem rég renoválták, így legalább az megér egy kis körbejárást. A játéktérnek csak a közepe szabad, ugyanis a két széle egyben két labdarúgó edzőpálya része is, így ott dupla a kihasználtsága a gyepnek, ami meg is látszik a területen. Ez a fajta megosztottság gyakori a kisebb klubok esetében és én ugyan jobban szeretem, ha egy adott sportpályát csak egy klub és csak egy sportra használ, sajnos nincs mit tenni, el kell fogadni, hogy ez Angliában sokszor nem így van.


Sandhurst CC
2014

2015


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése